Jak si žijeme

Ve škole to žije každý den naplno!

Řídíme se heslem „Když chceš zapálit, musíš hořet!“

Ctíme všechny principy Montessori.

Ve všech trojročích děti spolupracují, řeší problémy, plánují a vyhodnocují svou činnost. K tomu dostávají formativní zpětnou vazbu, protože pracují podle předem jasně stanovených kritérií a řídí se domluvenými pravidly. Jedině v tomto případě můžete vejít do třídy a nevidět na první pohled učitele. Často je někde se skupinkou dětí  a společně se učí, konzultují nebo řeší problém. Učitelé a asistenti jsou po celou dobu pobytu ve škole dětem rádci, průvodci a motivujícím činitelem. Pokud se setkáte při procházce třídami s cizími dospělími, jsou to návštěvy – rodiče našich dětí, učitelé z jiných inovativních škol, studenti z kurzů nebo z pedagogických fakult. 

Přejeme vám, abyste si pobyt v našich třídách užili také naplno!

 

Co se u nás přihodilo

Závěrečné práce 9. ročníku

Závěrečné práce 9. ročníku

června prezentovali naši deváťáci na Monte zahradě své závěrečné práce. Viděli jsme výstavu velmi rozmanitých výtvorů. Například tradiční české zákusky, sbírku povídek, domek na stromě, opravenou převodovku, vlastnoručně sestavené kolo, šachy vytištěné na 3D tiskárně,...

Třetí trojročí na škole v přírodě

Třetí trojročí na škole v přírodě

Ve druhém červnovém týdnu vyrazily třídy třetího trojročí, tedy sedmáci a osmáci, na tradiční školu v přírodě. Slovo tradiční je možné použít hned v několika významech: tradičně jsme jeli na Asgard, tradičně jsme kombinovali kolo a pěší výlety do okolí (např. do...

Lidi odvedle

Lidi odvedle

Třídy prvního trojročí se vypravily na výlet do Mělníka, kde navštívily výstavu Lidé odvedle. Výstava svým tématem navazovala na projekt Smysly. V projektu se děti seznámily s lidskými smysly a na výstavě si vyzkoušely, jak se žije lidem, kteří mají některý ze smyslů...